LYCKLIG

Just nu e jag så himla glad o lycklig. Har funderat massa på att jag har de ganska bra lixom =D Jag o Ogge har ett varsit heltidsjobb, en gård o hur bra som helst tillsammans o jag älskar min hobby. Man kan klaga ibland på att man inte gillar något, inte mår bra en dag eller vill ha de o de men va fasen man e frisk o har nån man älskar o kan försörja sig, då e väl ändå livet rätt oki eller??!?!? Så nu e de bara en sak som fattas i mitt liv o de e att mitt stall bara kan vara klart när jga vaknar i morn, så mina älskade hästar kan flytta hit. Så vill man ju så klart ha en liten familj i framtiden. Jag försöker iaf o värdesätta saker o ting o vara glad för de lilla.

Som i dag t ex kunde Anton få en baksko o bara de va lycka till 100 % lixom hahhah, så vi kunde åka o hoppa lte med dom. Jag red Villma o Erica Anton, hoppade en liten bana barra så hon fick känna på han lite. Men han gick kanon bra o några missar får de ju bli i början, det e dom man får bygga vidare på o utvecklas av.

I morn e jag ledig o då ska jag unna mig en sovmorron =D

Hej hopp i galopp =P



ANTON


VILLMA


CONNY

Kommentarer
Postat av: Syster

Framtiden är ljus :) ♥

2010-09-07 @ 21:57:29
URL: http://fruuktsoppa.blogg.se/
Postat av: Kristin Mellqvist

Det är precis så man ska tänka. Härligt. Hoppas som sagt för din/er skull att stallet blir klat inom en snar framtid.



Kram på er

2010-09-08 @ 07:18:28
URL: http://xtins.blogg.se/
Postat av: Jenny

Härligt! Det är det som är lycka! Kram

2010-09-13 @ 19:28:57
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0