Fredag imorgon

Japp imorgon e de fredag igen och en ledig helg väntas :) I måndags fick jag hämta Ella 30 min tidigare på dagis för dom trodde hon fått ögoninflamation.... Så när jag skulle väcka henne där har ögonen satt igen sig :( Så blev att vabba tisdag, jobba onsdag o Ella va hos moster då, vabb idag och imorgon jobb för då e Ogge hemma och vabbar. Verkligen en vecka som inte va så lyckad att vabba i, men de löste sig till slut med lite pyssel.
 
Annars rullar de på och Ella utvecklar sitt språk massor :) kan nu mera räkna till 5 och säger meningar med tre ord! Duktiga lilla fisan <3 
 
Har lyckats pynta lite här hemma i form av ljusstakar o stjärnor i fönstrena ;) mera lät de inte bli tror jag förutom gran då förstås ;)
 
Sotarjävlarna som jag nu mera döpt sotarna till va här idag!!! Asså jag blir faan förbannad på att de e här i 6 minuter o sedan får vi faktura på 500 spänn!!! Skulle ringa o fråga vad faan som ingår att de ska göra men kunde inte då Ella somnande i mitt knä, jag somnade oxå ett tag för den delen.
Men att de inte ens drar rent i skortstenen e inte oki!!!  Spjällen på baksidan av panna får vi alltid ta själva för de kan inte få upp dom nån gång, dammsuga ur pannan ska de tydligen med göra så det som lossnar i skorstenen osv tas bort från pannan. Men det blir att ringa inorgon om inte Ogge gör det?!
Längtar tills jag ska o fixa naglarna efter jobbet imorgon hihi ;D Ska bli sååå kul!
Hörs av imorgon kanske :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0