Naprapat

Idag har jag varit hos naprapaten för första gången i mitt 27åriga liv! Han sa att de va en klassik tennisarmbåge som måste masseras upp. Så han började kolla nacke och rygg genom massage och lite knäckning, lite läbbigt när de knakar så tydligt heheh :P
Men när han började med armbågen asså fyyy SATAN vad ont de gjorde!!!!! Asså jag har nog aldrig uppnått min smärtgräns nån gång, men NU nu jäklar gjorde jag de. Tårarna började rinna helt okontrollerat för de gjorde så sjuuukt ont, då e de illa om jag når den kna jag lova. Det gjorde jag inte ens under Ellas förlossning, den här smärtan e 1000 ggr värre :(
Men iaf så sa han att de ända som hjälper mot tennisarmbåge e massage, stretching och några övningar som tränar upp fästet i armbågen igen.
Så här sitter jag nu med en skapligt masserad arm som man inte kan röra på huden utan att skrika typ, plus att svullnaden kryper sig på! Men känner mig väldigt positiv nu eftersom han själv haft 2 tennisarmbågar och sa att massage e de ända som hjälper och att akupunktur bara hjälper väääällldigt sällan. Så ingen mera sjukgymnast innan jag ska tillbax på onsdag igen.
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0