Blommor

Igår eftermiddag va bästa mamma här och planterade lite blommor åt oss :D Det bliev jätebra så nu ska dom bara växa till sig lite så de fyller ut krukorna.
Tack MAMMA <3
Så på kvällen va Ella och jag med tjejerna och fika lite, fick goda mackor med gott pålägg mmmm! Ella skötte sig bra med faktiskt ;)
Idag ska vi bara vara hemma mest hade jag tänkt, blir en sväng upp till Ica och hämta ut Ellas paket bara. Villmas sår ska även tvättas av och hon ska kollas till med när vi åker förbi. Hade tänkt att jag skulle börja gå bort till Villma faktiskt nu över sommaren hehhe kanske man blir va med lite överflödigt så att säga :P
Men känner jag mig rätt blir det väl inte så många ggr man gör det.......
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0