Mobilinlägg! Va ett bra tag sedan jag skre...

Mobilinlägg! Va ett bra tag sedan jag skrev nu för det har vart massor takjobb för att hinna något. Men vädret e ju faan emot oss hela tiden ta mig faan rent ut sagt. Idag hade vi kanske 2 timmars jobb kvar tills papp va på, men nej då ösa ner massa regn påt bara! Morr säger jag bara, fick vara på helspänn då vi lagt på pressänningen. Annars då jo Conny fick två dagar ledig efter söndagens nollrundor. Longering igår och trimm på fältet idag. Imorgon uteritt och tävlingsfix. 11 dagar kvar på detta års semester!!!!!! Katastrof asså vill inte tillbaka alls :'( Stort tack vill Sigge som Messat VARJE DAG och påminnt om antal dagar som e kvar! Hjälp komma ihåg det. Puss och hej


Kommentarer
Postat av: Becca

de verkar inte som om du haft semester??Jo från ditt jobb kanske men fullt upp ändå med tak o grejjer? Men blir de klart då?? Hoppas du får SOL o VÄRME dina sista dagar på sem. kjamizz

2011-07-30 @ 10:37:01
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0