Hoppsan Kerstin

Dåligt med bloggande IGEN.......

Ja vad har hänt då och vad finns i mina tankar hhmmm...... MASSOR så klart

Mini e i v 34 nu och satan vad hon växer känns de som hiihi gillart verkligen men hon ligger inte i e skönaste positionerna direkt och sammandragningarna e ganska starka. Har dom ganska ofta under dagarna med och det e svårt att gå när de kommer och i måndags va de så straka att de strålade ut i ryggen. Vill ju tagga ner lite men det e ju svårt då man bara blir beviljad 50% i havandeskapspenning!!! Faan blir så irriterad så nu ligger de ett brev om överklagan hos dom så jag får 100% i stället. Hoppas att de tar sitt förnuft till fånga och ändrar beslutet efter att handläggaren tolkat ett svar på en fråga helt åt skogen så de va det fällande tror jag?! Så nu får vi hoppas hoppas. Men har graderat mig med en läkartid oxå på måndag ifall de skulle avslå så jag får 100% iaf :D
Har ju fått massa leksaker till Mini från Jenni oxå plus ett skötbord av Alexandra :D Kan inte fatta huuuur mycket saker vi fått till tösan hittills!!

År 2012 verkar bli en babybooommmm förresten massa folk man känner eller vet vem de e som ska ha barn hiihi KUL tycker jag!!
 
Hästarna då dom e verkligen fräsha och är igång fullt. Conny tränas ju inte som Anton då han ska tävlas och vara i kondition för de. Conny går mest på töm och pezoan nu och syss rider han med bland varven. Jag kan fortfarande rida men e ju som en klump i sadeln hahahh ;)

Vill verkligen fixa mina naglar igen då jag krajjat högerhandel såååå mycket :'( Men ska nästa vecka så bara hålla ut ett tag till.
Trivs skitbra med nya frillan med förresten, slänger ut två dåliga bilder då jag inte får till några bra ;P

Imorgon e de sovmorgon och ledig dag wwiiee, sedan e de bara fredag och lördag kvar att jjooobbbaaaaaa!!!!
Puss och kjam





 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0