Mycket nytt

Idag åkte vi lite tidigare till stan och släppte av farmor på vägen, så åkte vi vidare till City Gross. Där hade vi nämligen sätt att de hade den rutchkanan som vi spanat in till Ella :) Blev sååå glad så Ogge tycket jag skulle åka och köpa den hihi, den va ju bara 40 kr dyrare än på jollyroom och här e de lättare att byta eller så om nått går sönder. Blev även en gunga till sessan som vi sagt länge att vi ska köpa är de bir varmare!
 
När vi va klara åkte vi till plasket och hade en mysig halvtimme med lek och dyk. Hon älskar verkligen att plaska och leka i vattnet, så e hon sååå duktig och flyter på en banangreja helt själv och även kastar sig ner i vatnet direkt om man sätter henne på kanten. Kommer verkligen sakna simmet när den här terminen e slut :( Eftersom jag börjar jobba när nästa termin börjar kan ju inte vi anmäla Ella dit...... trist men men kan inte begära att de ska vara ett schema klart för när jag ska tillbax i september redan nu!
 
Vi tog även med oss farmor hem från stan och när vi kom hem satte vi ihop kanan så klart och busade samt åt lunch. Efter de åkte vi till stallet och handlade en snabbis på vägen.
Just de ja det kom ju en halsvärmare på posten med som matchar Ellas snygga mössa med hästarna på hihi :D Plus 100 framkallade kort på liten, så nu måste jag köpa albumet som jag glömde bort när jag va på Mirum förra veckan!! det första albumet e redan klart och fyllt, så nu blir de ett nytt som e lite större formt på faktisk!
Nehe de va väl de hela......... Ha de gött
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Så fina saker mormors Snutta fått <3

2013-04-09 @ 22:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0