Tisdag & Onsdag

I går va de första Danne träningen för oss, I Finspång e det vi kommer o vara härdan efter. Finns ju inget intresse för Danne hemma på VRF så vi fixade två platser i där i stället. Både jag o syss trivs ju sååå bra med han så vi tycker de e värt o åka dit varannan tisdag =D Tränngen gick bra för både syss o mig, hästarna känns jätte fräsha o pigga. Min svaghet just nu e att jag faller fram för mycket i språnget, vilket jag aldrig har haft problem med förr.
Idag va jag ledig o hade sovmorron till halv 10. sedan blev de o åka till Granngåden o köpa lite betfor för den va slut. Så efter de en tripp till Maxi o handlade lite mat, så hem o plocka upp det, äta lite o efter det ut till pållarna. Allt detta gjordes under en pratstund med Monica allts kände jag mig inte så ensam hi hi. Väl i stallet mocka jag, gjorde höpåsar, fixa kraftfoder o joggade våra pållar ute o en liten skrittur i skogen. Vägarna börjar ju bli så hårda nu så man kan knappt rida ute mer än i skritt. Men de va värda o bra få lite jogging idag efter gårdagens träning, vilket även va planen. Så när man ridit klart va de bara o ta in de andra o sedan åka hemåt till tvättstugan. Hade tid mellan 15-21 i kväll. Jag va nere o la i första maskinerna kl 16 typ, men vi e snart färdiga så de va ju lagom, hann o äta en sväng mellan nu oxå. 

Mäklaren som sålde väran lägenhet ringde förut o vi fick en tid på måndag kl 16 =9 vilken lättnad det blev att vi fick en tid så snabbt så man kan skicka in allt i tid. Så förut skrev vi ner allt som vi skulle ha med oss o la detta i en mapp. 
Boendeparkeringen kom förut oxå till Ogges bil, så nu kan vi stå utan o tänka på att man ska betala parkering. 
Nu ska vi snart gå ner i tvättstugan igen sedan ska de bli en dusch o så lite innan Greys!!!

SEE YA FRIENDS


Lite bilder fårn min dag






Kommentarer
Postat av: Jill

Fin häst !

2010-04-07 @ 20:53:35
URL: http://jillhedstrom.blogg.se/
Postat av: Erica

Fin bild på Anton! :)

2010-04-07 @ 21:30:58
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0