TOOOORSDAG

Idag satt jag o kolla mina vanliga bloggar som jag läser dagligen o har ligger under favoriter. Fick då se i två tjejers bloggar om elaka komentarer som de fått. Den ena e en häst tjej o den andra en tjej som jobbar i en butik i city. Häst tjejen e så himla duktig o flitig med sin häst o lägger ner massa tid o träning på den för att den ska bli bra. Hon har inte kommit då bra överrens med sin häst i början o han va den som typ bestämde, men nu efter o ha haft den bortlämnad ett par veckor så funkar de superbra.
Men nu hade hon fått ännu en elak komentar SOM VANLIGT!!! Hon har inte alltid haft de så lätt ju va faan alla gör ju så gott de kan med  sina hästar o stävar efter sina mål. själv tycker jag hon gör så himla bra jobb med sin häst o rider så himla fint. OMm man e så himla avundsjuk så sluta för faan o, läs eller så kan man läsa utan o skriva massa taskiga ANONYMA kommentarer  om att hon dödar sina hästar. Aå jävla patetiskt o inte kunna stå för sin åsikt om man nu måste kommentera.

Den andra tjejens kille hade skrivit ett inlägg om att alla skulle skita faan i att hon hade gjort ett bröst lyft. Tydligen hade hon fått sin en känga med om att hon gick runt med sina plastuttar eller vad de va o faan så jävla förbannad jag blir. Hon har inte gjort det för någon annans skull utan för sin egen!! Så ska man för faan inte behöva stå o förklara sig om vad man gör o inte gör i sitt  liv o med sin kropp.

Va bara tvungen o skriva om detta för jag tycker så synd om de som bloggar så får de bara skit för andra inte tycker om o läsa om vad de gör o inte gör i sitt liv. Alla kan väl nte tyckas om vad alla gör men va faan sluta va så himla elaka mot dom då!!! Så de som jag tycker e de värsta e ju att man fortsätter o läsa bloggen i fråga om man stör sig o tycker att de gör så himla fel. Men nog om detta o hoppas att folk kan bli lite snällare mot andra, speciellt om man inte ens känner personen mer än genom bloggen. Har själv fått lite skit för min dock inte genom komentarer utan direkta påhopp mellan fyra ögon!

Detta e iaf min dag:
-Städat upp lite efter kaklingen vid "ful" entren
-Vart i stallet med syss o ridit en joggingtur på banan = LYCKA till 100 %
-Lekt med Mollan
-Kolat när Ogge o svärfar kaklat de sista
-Hjälpt till o torkat liite fog på de mörka partierna
-Kollat alla tätningslister runt fönster o ytterdörr på undervåningen
-Grillat o haft en underbar middag med min sötnos
-Besrämmt att vi ska till IKEA i morgon =D
-Ätit nyplockade hallon från landet med glass
-lagt märket tll hur mycket pant vi samlat på oss under semstern =P










Kommentarer
Postat av: tess

tack för stödet!

och hallonen såg sjukt goda ut!

2010-08-06 @ 20:59:33
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0