25 år

blir jag i dag den 12 December o den dagen har jag spenderat på jobbet!
Helt oki ändå men klart man ville hem o pilla med min nya Galaxy S som min älskade Ogge har köpt. Så himla glad att jag har en nya mobil som man kan kolla fejjan o blogga från.

Fick även en extern hårddisk av svärföräldrarna  =) Vilket va mycket önskat med då jag aldrig kostat på mig en själv. Tack så jätte mycket!!!!

Igår jobbade jag oxå heldag o sedan va de julbord med jobbet på Östgöta kök, myyyycket trevlig o god mat. Väldigt annorlunda o speciellt julbort, inget vanligt direkt förutom köttbullar o prinskorv typ ;)
Jag va ju nykter o de va helt oki de med, hade ju vart sjuukt trevligt o gått ut o dansat loss med mina vänner men men. Får ta en helg o partta loss.

Nu ska jag fortsätta pilla mid min nya lover o lada lite appar =) fejjan e prio ett hahha hur kan man missa den lixom =)

Hörs i morn igen med mera uppdatering om hästisarna =) Som mamma o syss fixat i helgen då jag jobbet. Men nu ser jag fram emot TRE lediga helger =))))) WWWIIEEE

TACKAR ÄVEN HÄR FÖR ALLA MESS O INLÄGG PÅ FEJJAN =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0