Vampire diaries nördar =D

Sitter o kollar på Vampire diaries både Ogge o jag som största nördarna =) Har blivit värsta faanet av det inte sant, trodde bara de va Ogge som va det men icke då!
Idag blev de lite pannkakor med färsk ananas o hallon för o va lite nyttig. Men va tvungen o ha en liten klick sylt med det hör ju trots allt till liksom, så måste man ha kall mjölk det e fint de. Jag som aldrig dricker mjölk till mat, tar alltid vatten men till pannkakor MÅSTE man ha mjölk hi hi.

Efter jobbet va vi ute i stallet jag o syss o red ute en sväng typ 40 min iaf, Anton va helt galen o hoppa o for som fasen i galoppen hi hi. Älskart men lite jobbit när han e så taggad att han bara galopperar på stället eller på tvären. Men det e alltid roligt när de e glada o framåt.

I morn skulle de som sagt ha blivit Danne träning men de blev de inte för vi va för få, så det blir väl o rida ute en sväng i morn med. Vägarna e ju helt oki o rida på nu.

Nehe ska nörda vidare på internet o alla roliga bloggar som jag följer! Ska även äta upp den sista ananasen som jag skar.
Roligt förresten att ni som läser även kommenterar inläggen =)

SEE YA

Kommentarer
Postat av: Kristin Mellqvist

Hihi håller med om mjölk till pannkakor!! Ett måste....

2010-02-15 @ 21:53:29
URL: http://xtins.blogg.se/
Postat av: Jenny med familj

mm gott med pannkakor.. Verkligen barnsligt gott.. Min dotters favorit vill jag lova ;)

Visst e det kul när man får kommentarer.. Älskart..

Ha en bra kväll.

2010-02-16 @ 20:14:51
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0