London here we comes!!!

I morn e man i London så här dax wwiiieehhhuuuu!!!
Har packat kläderna som ska med o får ta lite smink o stuff imorn när de inte ska användas mera. Hoppas jag hittar mina pumps i förådet med nån stans i morn!?! Annars blir de träligt hi hi, som de heter i norrköping.
Linn hat växlat pengar till både mig o Carro,asa bra gumman tack tack. Hon bor ju typ ovanför forex så hon sa att hon kunde fixa det=)

Annars har de vart en ganska bra dag på jobbet förutom att man e som en enda stor snorkråka typ. E helt genomförkyld igen faan asså inte okej o va förklyd en gång i månaden! Va ute o skritta djuren en sväng med o i morn ska jag rida Anton o fixa stallet så syss kan ta insläppet eftersom jag åkt då. Så kan hon rida Villmen en sväng med efter det.

De ringde förresten i dag o sa att de skulle ha visning på våran lägenhet på tisdag, så de fick bli o plocka undan o dona lite idag med. Det finns ganska mycket o plocka undan liksom,  för vi bor ju typ i flyttkartonger =/ Men va faan vi ska ju snart flytta so whata fuck de får väål ha överseende med det. Men de bästa vore ju om man kunde flytta ut iaf 1 månad tidigare =)

Nehe mina vänner vi höres på måndag igen! Ha de gött för de ska bannemej jag ha =D

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du som åxå är ICA-inföding, det är gratis o ta ut pengar utomlands på ica-kortet så slipper man växla o ha sig! Ifall du inte visste :) Ha så kul!

2010-03-25 @ 22:08:04
Postat av: Linn

Se till o bli frisk nu innan planet lyfter imorgon!! Puss o Kram

2010-03-25 @ 22:23:14
Postat av: Tess

Trevlig resa, vet ja!



Hoppas vi kan ses snart...senaste gångerna har vi ju varit upptagna...antingen du eller jag. =)



Kram

2010-03-26 @ 19:07:38
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0