19:de Maj

Idag har man vart ledig o tog en sovmorron tll HALV TIO kors i taket. Men skönt vare iaf o sedan blev de en lång frukost o lite nördande på internet. Så blev de en pratstund med Monica med om allt möjligt som e på tapeten i våra liv just nu =D Diska hann jag med en snabbis innan jag stack till stallet för o motionera syss häst. Blev även lite frissering av Antons man o svans för micke kunde inte komma förens i morn o fixa hans tappsko. fick även plocka årets första FÄSTING! Hästarna har även gått första dagen utan täcke detta år o fått gå i sin hage sm de gick i när vi flyttade dit, gissa om de e mycket gräs där nu o maskrosor, Anton va helt gul runt mulen o under hakan hahhah.

När jag va klar o hade släppt in alla så va de bara o stick ner till sörping o hämta ogge, för våran fina bil skulle in på rekond in o utvändigt en motortvätt innan försäljning. Den blev asa fin sist vi lämnade den där, såg ut som den gjorde när vi hämtade den på firman som NY. Sedan bara hem o ner i tvättstugan o tvätta lite skit.

Nu sittter jag o slappar vid datan men ska väl hjälpa Ogge med o sortera strumpor o trosor så bye bye syns i morn.

Kjam













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0