Så mycket

saker de finns som jag vill ha då, vi ska inte köpa några julklappar i år för alla e så stora nu, men jag fyller ju år med så kanske att man kan få nått då ;P

*Nya stigbyglar (helst Frejos de svarta) men dom kostar
*en ny klocka
*en ny mobil (som man kan blogga o kolla fejjan bättre från, typ iphone)
*en extern hårddisk, har såå sjukt mycket kort o filmer som jag inte vill bli av med om datan skulle pajja
*ett par Mountainhorse ridbyxor i jeans

Finns säkert massa mera saker men inget jag kommer på nu, som ni ser e ju alla saker ganska dyra ;P 

Nu ska jag slita mig från datan o fixa lite här hemma, satte upp alla stjäror i fönsteran igår så ska damsuga av o fixa lite med. Sedan blire stallet o rida med syss medans Ogge o svärfar ska kolla på min bil som står kvar i stan =(
I kväll blire 25års middag med lite vänner =) Hoppas vi kommer dit vi ska denna helg bara, fick förresten reda på att han som krocka med oss hade vart nära på att krocka 3 gånger innan han verkligen krockade med oss till slut!!! Fann de gör mig ännu mera irriterad nu, att fok kan ha så fruktansvärt dåligt omdömme det e faan skrämmande. 
Nae nu måste jag sluta om de ska bli nått gjort, ha hand om er där ute. Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0