Min dag

har bestått av nagelfix och cykeltur till det med. Blev så att syss tog min bil till stallet o jag hennes cykel från ljura till Eneby, skönt vare o få lite motion dit o tillbax till Kungsgatan.
Naglarna blev skitsnygga med glitter o en ny turkos färg :D

Efter naglerit blev de stallet o longera på pezoan 30 min o lite stallfix i form av mockning o höpåsar. Syss fick ta in dom senare så jag slapp åka tillbax, mamma va med henne så hon va inte ensam iaf.

Väl hemma igen så blev de massa röj ute i flera timmar o Molly lekte med sina 1000-tals olika pinnar hon släpar fram hela tiden, ihihi helt otrolig är hon. När Ogge kom hem åkte jag bort o hämtade en höselagebal hos Susanne så nu klarar vi oss ett tag igen.

Nu ska jag fortsätte se på Greys, åter i morn. Sov gott med er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0