Mobilinlägg

Passar på att kriva en liten snutt nu på morgonen då Ogge o vovvis fortfarande sover. Har ju skrivit dåligt sedan i onsdags men de har ibte vart någe direkt o skriva om känns de som.... Men igår va de en kortdag på jobbet o man slutade fyra:) Blev en snabbis i stallet med syss för de skulle till mormor o morfar på kvällen så ridningen blev sabbad..... Men men blir ridhuset idag i stället för min del. Annars vill jag mest klaga på detta SKITVÄER som e nu!!!! Varför skulle de komma masor snö o försöra för?!?! Så på dagens schema står även snöröjning på fyrhjulingen så de går att parkera bilarna här hemma Ogge kom hem sent igåd för han mecka trasigt hjullager på min bil, så nu hoppas jag att det liiite bättre komfort än innan. Igår hade jag skaplig syndar dag när de gäller maten!!! Hade ingen matlåda till jobbet så de blev kyckling med stekt potatis från Munken. Fortsatte i samma spår ned rygbiff, pomme, berneisås tomat/mozarella till kvällsmat. Ska man synda så varför inte ta allt på samma dag lixom, men har ju vart så duktig i övrigt nu en månad så behöver väl inte ga sååå dåligt samvete. Har fått nojja på att att skissa på mitt stall med hahhha kan inte sluta asså. Har kolkat massa regler på jorbruksverket gällande mått på boxar osv, vill bara att de ska bli verklighet NUUUUUU!!!! Ne nu ska jag mysa med min älsklingar byyyyeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0