Kvällshoppnig i Heda

Sååå NÖJD med pluttisen efter kvällen <3
Hade ett skitpet i 1m då han sprang in i botten på hindet, så de får ha ta =) Han är ju lite svag fortfarande i galoppen så antar att det e därför han sticker iväg ibland?!?
I 110 så hade jag ett ner med, men denna gång får jag ta det på mina axlar. Kom med ganska mycket tryck i galoppen efter 3an på både upp till 4ans oxer. Såhan gick av lite utifrån och tog bakbommen, men de va absolut inte nån katastrof och de va kontrollerat avstamp.
Hans 2a 110 bara och inte tävlat på 1 månad ca så som sagt suuuperNÖJD verkligen. I morgon blir de vila för bebis och lördag lite jogging :D

Några bilder från kvällen som mammi tog med min mobil, nte bästa vädret och som sagt med mobil men men man ser hur FIN han e iaf ;P
TACK MAMMI för en trevlig kväll :D 

Måste tillägga att bebis skött sig kanoners i transport och på tävlingsplatsen, han växer upp tror jag hihi :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0