Söndag

Dagen har bestått av massa fix här hemma. Började med att inte kunna sova på morgonen så knatade upp 8 tror jag och åt frulle, väckte sedan de andra sjusovarna halv 10 ;D

Bytte lite lakan innan de va dax att damsuga och torka golven på undervåningen samt städa badrummet.
Ogges mamma damsög även hallen på övervåningen då jag plockade undan allt som stog där uppe igår. Vill bara sätta händerna i hallen och vårt sovrum nu!! Men medans Ogge och hans pappa fixade de sista på taket inför helgen som kommer då alla pannor ska på, ÄNTLIGEN :D Så iaf tog jag och Ogges mamma bort alla tak och golvlister så nu vill man bara ta bort alla tapeter så man kan spackla och slipa. Blev en hel del märkningar på alla lister för annars kan man aldrg veta vart alla ska sitta igen haha.

Hästarna och stallet tog syss och mammsen idag, så jag fick lite gjort hemma, Conny gick sååå BRA igår så han fick en vilodag :D

Trevlig kväll mina vänner



Gårdagens preggo outfit när jag mös i soffan med min älskade


Våran älskling idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0