Mini

23 MARS 2012 blir vi tre i familjen, lilla Mini e beräknad då. Så för närvarande e jag e v13+5 lite tidigt och  berätta men men allt såg jätte bra ut på ultrat och KUBtestet. Så vill man ju berätta att man ska få en lite knodd en alldeles egen liten bebbe. Kan knappt fatta att de bor en liten bebis i magen men den e ju stor som en räka så kanske inte så konstig att den inte märks ;P

Har ju knappt fattat att man ska få barn heller för den delen förrens vi va på ultrat förra veckan och fick se ett litet hjärta slå och en liten hand som vinkade hi hi. Mysigt va det att ligga där i mörkret och kolla på skärmen och se våran VÅRAN lilla fis.

För övrigt mår jag så BRA!!!! Inga krämpor, illamående eller nått verkligen. Men de ska man ju va glad för får se hur BIG man blir sedan, kanske rullar fram hahha ;P Så här blir de ridning tills Mini ploppar ut ha ha, ne vars men så länge jag kan och får iaf för de har jag fått tillåtelse till från bm. Har världens gulligast bm förresten och man känner sig så lugn och trygg när man e hos henne, skrattar massor mellan allt prat med och de e ju jätte bra.

Ogge och jag valde en varsin bild från ultrat då jag ville ha den där man ser 5 tår och 5 fingrar, medans Ogge ville ha den mera klassiska. Puss och god natt med er mina vänner och tack för alla grattis-hälsningar på fejjan :D




Kommentarer
Postat av: Monica

Wiiee! <3

2011-09-22 @ 21:44:54
URL: http://monicamercury.blogg.se/
Postat av: Carro

Så himla underbart!!! Tiden kommer gå så sjukt fort och jag tror bestämt att Mini inte är "liten" ;)!!!! pussar och grattis

2011-09-22 @ 23:12:13
Postat av: Linda Nilsson

STORT grattis!! Livet blir aldrig detsamma igen det blir bara bättre!!

2011-09-23 @ 20:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0