Fullt upp

Igår va de öppna på förmiddagen :D Gillar verkligen o vara där o  längtar tills Ella kan vara med o sjunga!! Jag sjunger ju lite av sångerna som jag kommer ihåg här hemma med hahahh, men de blir ju en annan sak o sitta i ringen med alla andra mammor o barn :D

Efter de va de dax att träffa Ellas farmor o packa lite saker i gammelfarmors lägenhet, som ska tömmas nu när hon flyttat till Sandbyhov.
Tog stallet på hemvägen o sedan slappa vi mest tills pappa Ogge kom hem till lagad mat ;P

Idag då tog vi hovslagaren åt moster jag och Ella då han ändrade tiden från i tisdags.
Passade även på att slänga massa glasflaskor vid prix som vi samlat på oss när vi åkte förbi där, skönt att få bort dom.
Handlade lite hemma på Ica med när vi åkte förbi, sedan åkte jag hem o matade lillan och mig själv lite. Efter de tog vi stallet o Villma gick i hagen och spanade på oss hiihih, bästa Villmen som åker på sommarbete i helgen :D
Tog även in ved så Ogge skulle slippa de när han kom hem, tycker ha va värd de när han tog hem släpet åt oss så vi kan byta däcken tills helgen.

Nu e de dax o göra sig iordning för sänga, slänger ut lite bilder från dagarna ;P Herråååå


 
 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0