Blogginlägg från datan

Ja precis idag blir de inget smsinlägg som jag gjort hela förra veckan, har ju verklgen försökt ge appen ett par chanser!! Men den e skit tyvärr speviellt om man vill ha med bilder :/

Idag har jag tvättat masor och styrt här hemma medans Ogge mest myst med tösen på bröstet.
Vi har även fyllt i pappret om hennes namn till skatteverket som ska läggas på i morgon, så de blir klart med. Så hon kommer nu mera heta Ella Maria Andersson, både mellanamn och efternamn från sin snygga mamma :D

Har även pratat med fk om den tillfälliga föräldrapenningen då den va såå krångligt att fylla i med ÅTTA steg lixom hallå. Så krångligt som möjligt, så va jag tvungen att säga till att hon föddes förtidigt med som tydligen va skitnoga med. Så glömde jag så klart att fråga om de dagarna som jag hann vara hemma med, eftersom jag inte får fåhavandeskapspenning eftersom hon föddes minst tio dagar för tidigt än beräknat. Då måste jag ju ta mammadagar fattar jag som. Men men får kolla upp det.
Intygen från Neo ska vi posta imorgon med så de kommer fram så fort som möjligt, vill ju inte att de ska bli nått strul med ersättningen.
Så ska även Ogges kontrolluppgifter skickas in för de höll jag ju på att glömma bort :(

Första natten hemma förresten gick jättebra, det har verkligen hänt massor med lillan sedan hon föddes. Från att ha sondmatats till att nu nästan säga till själv efter fyra timmar att hon vill ha mat. Sätter ju klockan för säkerhets skull eftersom hon måste äta med max 4 timmar emellan. Hon är vaKen massor mera än hon va när vi va på Neo och kollar på oss huuuur mycket som helst. Supermysigt och kul nu när hon e med känns de som. 

Imorgon ska vi in till Neo igen och kontrollväga så hoppas v att hon gått upp och inte ner!
Fredag e de hörselundersöknng oxå, trodde inte man gjorde de när de bara e 14 dagar gamla men tydligen ;)

Slänger ut lte bilder på henne med ifrån dagen :D
Hoppas de inte e tråkigt att läsa om bara Ella för de kommer nog bli mycket bebis nu för tiden!!

 

 

Kommentarer
Postat av: Tess

Inte alls tråkigt... Mer bebis! =) Mycket bilder!!! Kram till er alla

2012-02-28 @ 21:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0