Idag va Ella och jag och mös hos Johanna o...

Idag va Ella och jag och mös hos Johanna och Felix. Vi gick både mat och fika OCH kläder! Stort tack för allt idag och ser fram emot onsdag när vi ses igen om det inte blir något innan :) Va även på BVC idag och mätte samt vägde lillan! Så skönt att hon gått upp från 3225 till 3450 sedan den 16de!!! Guldstjärna till mina tuttar och lillans hunger hihi. Va lite orolig att hon inte gått upp då hon kräks mer än vanligt efter verkligen varje mål. Men Caroline tyckte inte vi skulle oroa oss så länge hon går upp. Det kan vara så att hennes magmun inte stänger sig eller så äter hon så mycket att det som kommer upp e ett överskott. Nu ligger mina hjärtan och sussar bredvid mig och jag ska fortsätta kolla BB nu, Ogge sa att Sipan kommer ryka ikväll :) ÄNTLIGEN!!!! God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0