Kortis

Får dra lite kort vad som hänt för vårt internet e urdraget ikväll och natt. Kommer va mycket regn och åska vart efter in mot hösten o då blir de så tyvärr....
Jag har iaf jobbet på bästa jobbet o jag bara ÄLSKART!!!! Ångrar inte en sekund att jag sökte och verkligen INTE att jag tackade JA :D
 
Jag har fått hem Ellas docksäng och sportflaska till dagis. 2 par leggins kom idag på posten från tradera :) Bokstäverna kom även till Ellas rum men tyvärr hade både bara skickat med ett L!!! Så ska maila nu till dom.
Ikväll blev de mys med tjerna och två kidz, lite pappa grappa pizza och skitsnack :)
Beställde även en Kaxoverall i rosa till Ella. Linn sa att det va dåligt om dom så lika bra att beställa så man inte missar den. 
Så det va nog allt.... Imorgon jobb 8-12 o sedan kickoff med jobbet. 
God natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0