Onsdag

Åh jag bara älskar mitt liv just nu!!! Jobbet e en dröm o så fruktansvärt roligt och taggande, Ella trivs på dagis o inga tårar nu för tiden utan hon ger en puss o vinkar hej då efter att hon hoppat upp i famnen på nån fröken. Ja kan man ha det bättre!?!?!
 
Ella har fått en docksäng förresten o hon pysslar lite med docka i den faktiskt hihi.
Bilerna har kommit från Fuji som jag beställt även bokstäverna som jag skrev om, men dom ska pimpas lite så får vi se :P Ska även måla ramen på kortet medan i rosa o en till som ska införskaffas till tavlan jag beställde till hennes Ellas rum som ni med ser här nedan.
 
Har haft mina naglar i fem veckor nu så måste försöka få till en dag att fia dom faktiskt......men har inte haft nån lust efter jobbet för då vill man hem till familjen o umgås. Men så ser dom ganska oki ut också eller hur?
Just de fiskbilen kom ikväll wwiihhiii som vi längtat!!! Köpte en blandlåda nu med tork, rödspätta, lax och 40/60 räkor. Gryma laxbitar o spetta kan jag lova, får ta ett kort nån dag på dom!
 
Ne nu ska jag sätta in lite kort i Ellas album, hörs säkert i morn :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0