?

Idag har jag varit ledig då jag jobbade åt en förra lördagen så i morgon kör jag mitt pass 9-17 :D
Vi har mest slappat idag och pysslat lite hemma. Igår hade vi spontanmiddag med Adde och Sara, lika mysigt som alltid o Ella gillar ju dom massor :D Kul att höra henne säga deras namn nu med.
Hon fick även en docka till av dom så nu finns de tre olika sorters dockor som hon kan köra runt på i sin NYA dockvagn! Just de "Becca" nu jädrar blev du förvånad va hahhah :p en NY sprillan dockvagn däru :)
 
Hade en date med min tjejliga i torsdags så passade på att köpa en då som jag gillade, för den jag skulle skicka efter va slut över allt, slapp vi vänta med för den delen.
Nu ska jag bara försöka hitta en damsugare som verkar bra till henne o en servis typ som hon kan leka med till sin spis o nya bordet.
 
Trevlig lördag kväll alla mina vänner som och köper begagnade kläder o rockar på alla klädbytardagar <3 PUUUSSSSS
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0