Ledig dag med sessan

Idag va jag ledig och fick en heldag med sessan och moffa som hon säger :P
Började dagen med att chilla på morgonen och dammsuga en sväng innan vi stack till jbbet och hämtade upp Moffa och åkte vidare till Ikea. Innan shoppinrundan så tog vi en lunch ihop :D
Blev de saker jag hade på min lista och lite till SÅ KLART! Man åker ju alltid därifrån med mera saker som ni vet :P
Lite blev iaf glad för sina stolar och bord samt pallen så hon kan tvätta händerna själv hihih sötnosen :) Sitta häää sa hon så fort hennes stolar stod på plats i rummet hihi.
Nu ska vi bara föröka få tag i den där dockvagnen jag spanat in också till henne :D
Hörs i morn. Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0