Vab

I fredags när jag hämtade Ella på dagis så hade hon vart lite varm hela dagen o ganska låg! Men hon hade ingen feber direkt på fredagen men de märktes att nått inte va oki med henne. 
Men i lördags hade hon nästan 40 graders feber o inte alla på topp!! Så febern har sjunkigt sakta men säkert, tyvärr 39 när hon gick och la sig igår så kunde inte jobba idag! Kändes lite konstigt men man kan ju inte rå för när dom blir sjuka lixom :/ 
Men alla symptomer hon haft under helgen och lite i veckan e ju samma som de får av 18 månaders vaccinet... Dåliga i magen (diarré) feber, ont i kroppen o lite prickiga. Det kan tydligen komma Eftr. 1-2 veckor sa Caroline på bvc när Ogge va där och tog sprutan. Natten tills i söndags va jag faltiskt lite orolig för då gallskrek hon mitt i natten och när jg tog henne till våran säng va hon sååå varm att hela hon va röd! Såg ut som hon hade vart ute i solen :( Hoppas iaf det e över nu och hon kan sova i som säng på nätterna! Hon har ju fått sova mellan oss för att vi ska få sov nått. 
Imorgon e jag ledig o på onsdag blir de som vanligt igen med jobb och dagis :D 
Sov gott 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0