Händelserik vecka

Ja veckan som va har det hänt saker i :D
Jag har ridit Macke o Bubblis vilket e superkul! Monica och Olle har vunnit ett bröllop tjejerna har planerat resan till bröllopet och bokat hotell! Jag som har jobbat har fått läsa ifatt alla sms o fb-meddelanden efteråt och försökt svarat på alla frågor så gott de gått :P
 
I fredags va Adde och Sara här så vi åt lite tacos o snackade skit typ.
Annars har jag haft en ledig helg nu med familjen :D Just de vi va ju ute och åkte snowracer för första gången med Ella också! Först ville hon inte ens sitta på den men när hon väl provade så tyckte hon de va superkul. Vi åkte uppifrån huset ner till maskinhallen för den backen e ganska lagom faktisk. Men när Ogge hade bytt knappen på fyrhjulingen till snöbladet så åkte vi efter den istället hiihi. Ella bara mera mera hela tiden o skrattade, så ville hon inte gå in när vi tyckte att hennes kinder va för kalla heller så det blev ett sista varv sen a de oki att gå in :P
Hon hade sin vinderoverall på sig för första gången här hemma med o skapligt glad jag e att jag tog en 92a
 när jag beställde i augusti! Annars hade hon nog inte kunnat ha den faktiskt!?!!
 
Nu ska jag ta o äta en matlåda medans de andra i familjen sover. Ikväll ska jag bänka mig framför tvn 19.15 för då e de hoppning på Eurosport :)
Kram på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0