2e april

Idag har man vart ledig hela dagen. Började dagen med o släppa ut alla sex hästarna, mocka alla sex boxarna o fixa 20 höpåsar. De va lite ovant kan man säga o fixa ett helt stall, men roligt va de ifa. Sedan åkte jag hem o foxade iordning mig för o åka till farmor för o äta lite mat med släkten på pappas sida  (typ den enda släkten jag har kvar). Det va roligt o träffa dom o prata lite skit o äta god mat. Så va de bara att åka tlll stallet igen o ta in alla plus  rida våra djur.

I går va de en vanlig dag på jobbet med kanske liiite mer o göra i o med päsken o allt. Så efter jobbet kom syss o hämtade mig så stack vi till djuren o fixade. Så kl 19 skulle vi va hos Tim o Erica för o fira Tim. Det blev asa god smörgåstårta som SUSSIE hade gjort mmm älskart. Till efterrätt blev de någon krämig o mastig blandning av kesella o grädde, med digestivekex i botten o krossad polkagris som topping. Han verkade nöjd med alla presenter han fick iaf =) Roligt att han blir nöjd o hoppas att vårat presentkort kan va till hjälp i jakten på en ny bas.

Nu ska jag ta o se om  man kan stoppa något gott i magen innan solsidan =) I morgon e de jobbdax igen o sedan e de två dagar ledigt wwiieee !!!!

Ha en bra påsk alla vänner. Kram kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0