Fredag kväll

Sitter i soffan o halvkollar på True Blood som Ogge laddat ner medans jag betalat alla räkningar o lagt in några överföringar mellan mina konton på den nya banken. Numera kommer vi ha Läsförsäkringar som våran bank välldigt smidigt med bank, lån o försäkringar på samma. Så när man loggar in kan man se allt som har med detta o göra jätte bra tycker jag. Nordea som vi i övrig bytte till i typ januari va lite krångligare än denna o swedbak som vi hade innan. Så nu slipper man sätta i kortet i deras dosa med som nordea hade.

Idag va de en ganska lugn dag på jobbet förresten trots lön, barnbidrag o pension som vart. Kanske blev lite mera efter att jag gått hem vem vet, hade ju kortdag 7-16 =D 
Blev en sväng till stallet utan motion idag, hade insläppet denna fredag. De regnade från o till plus att de blåste kallt som fasen när vi kom ut till stallet, så varken jag eller syss hade någon lust o rida i dag. Hästarna verkade lite sega o off med när de fick gå in, men torra o varma under sina täcken. De har faktiskt fått ha sina inne vintertäcken igen på sig o regntäckena med fleecefoder i över. Känns bra att de har bra täcken så man vet att de inte fryser, så står de inte o stampar vid grinden o vill in heller då. Har förresten har vi anmält till Nykyrka 2 maj o Linköping 8-9 Maj nu med=)

I morgon ska vi till stockholm JAG O GIRLSEN! Ska bli såå roligt, blir shopping på dagen o så lite mat o Bounce på kvällen o utgång efter de. Sover även över till söndag på ett jätte bra vandrarhem som bara kosta 340 spänn, bra för en natt med lakan, handduk o frukost tyckte vi. Linn har bott där förut o hon sa att de va fräsht o fint oxå. Linn har iaf kommit hem nu 6 dygn för sent men lagom till vi skulle till estockholmo =) 
Får se hur mycket jag kan hålla i pengarna i morgon då?!?!? Har ju lite ma ska betala oå huset lixom nu, bara försäkringen kom här om dagen 6000:-, så man kanske inte ska slösa allt hahhahah.
Nu ska jag packa min partykläning jag köpte förra veckan o lite annat som man ska ha med sig, ladda kameran med e ASA VIKTIGT!!

Åter igen på söndag. See ya




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0