Gammal tatto blev NY

Idag va man ledig åter igen, fasen va ju nyss onsdag lixom.
Va en runda i stallet o fixade plis att båda fick jogga lite inspänt i 25 min. De såg sega ut båda två så de va nog lagom. Det va ju en ganska tuff serie igår på träningen så det e nog ite omöjligt att de känner av den.
Va värst skitvädret oxå under förmiddan när jag körde Villmisen o snöade massor, men de avtog tills de va Antons tur.
Micke kom kl 13 så fick de nya pjucks, de gamla hade börjat glappa lite med så va lagom att de blev i dag.
Alla fick gå in kl 15 för jag skulle hinna hem o duscha en snabbis innna jag skulle o tatta mig. Skulle ta in alla 3 samtidigt men när jag satte på grimmorna på Acce o Bomben så sa de swish så hade Fred gått under grinden hahahhah. Ha skritta lugnt mot stallet o så jag kunde komma jag efter med de andra två. 

hade tid för tatton kl 16 så blev jag klar typ 17.30. Det blev en nygammal tatto lixom kan man säga. För de gamla e ju så klat kvar men blev lite större o finare. han rita direkt på hade ingen skiss så vi fick till den bra ihop o slutesultatet e jag väldigt nöjd med. Bokade även en ny tid 19de Maj för jag har en till på lut hi hi, så ska vi se bara då på en skiss hur de kan tänkas se ut utanför min lilla hjärna. 

Lite bilder fån min dag =)

Ha de gött mina vänner va rädda om er där ute!










Kommentarer
Postat av: fanny

Blev ju snyggt det där :) Har med en i svanken som jag ska göra om, eller lägga till lite saker på! :)

2010-04-22 @ 11:53:00
URL: http://hopeforanormallife.blogg.se/
Postat av: Johanna

tack tack =) blev väldigt nöjd nu ska de bara få samma färg som den gamla. hoppas jag slipper fylla i den gamla =/

2010-04-22 @ 20:52:08
Postat av: fanny

jaa de kan ju vara lite svårt sånt där, i värsta fall får du göra det :) men de blir nog bra! :)

2010-04-25 @ 19:12:49
URL: http://hopeforanormallife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0