Lördagen har gått........

Precis hemkommen från mamma o pappa där man bjöds på god mat =) Idag har jag jobbat heldag o de va faktiskt relativt lugnt, skönt de med faktiskt. Så när jag slutat så åkte jag ut til stallet med mammsen direkt. Det blev o mocka våra hästars boxar o fixa deras mat tills kvällen o morgondagen. Så fixade jag alla tävlingsgrejer oxå o tvättade Anton panton lite. Sedan gick jag o mammsen ut o gick en sväng med hästarna, för Anton hars stått inne hela dagen när Villma vart o tävlat. Hon va sååå fin sa mamma o syss, i andra klassen blev hon 12a till o med så de va ju jätte roligt.
jag ska faktiskt åka i morgon trots att jag inte hopptränat något i år. Men man får ta de som träning o bara hoppa runt lite.

Ogge e för övigt inte hemma o lämnade mig som vanligt ensam, KUL!!!! Men man e ju van så de e lugnt, inge o bli så upprörd över. Han vill väl helt enkelt inte ha med mig lixom, inte svårare än så.

Ne nu ska jag kolla runt på internet mina vänner, syns i morn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0