Måndag igen

Så va helgen förbi o lika så en jobbdag kortis dock vilket va skönt =)
Efter jobbet gick jag hem o hämtade bilen o stack till Ogges jobb direkt för o hämta han, men han va inte klar då så jag åkte o släppte in djuren emellan. Emelie ringde på dan o kollade om vi kunde ta insläppet för hon fick jobba tilll sex i stället. Så de blev ju prefa o släppa in dom då o sedan åka o hämta Oggisen.
Stannade o köpte lite mjölk o ägg till pannkakorna jag gjorde i kväll. Blev ganska många o goda blev de med, glass o sylt ia the shit till asså =)

I morgon e de åter jobb igen o sedan stallet, ska nog åka o hoppa ite i ridhuset faktiskt. Ska ju tävla i helgen så kan va bra o hoppa några skutt lite gymnastik bland annat.

Nu blire duschen o sedna sussa kudden. Sov gott mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0