Måndag o tisdag

Igår som ORKA jag inte blogga så jag sket it ;)
Men nu ska jag uppdatera vad som jände under mina två dagar, Jobb så klart båda dagarna o hästar o stall de med. Igår skritta syss o jag barback 1 timme med mamma som gick bredvid fast de kanske skulle ha vart jag som behövt preomenden, men men en annan gång kanske. Så blev de hem o dona med mat o prata lite med Oggis =)

Idag va de träning i finspång för danne, gick kanon tyckte jag. Anton balla ur lite i en serie vi hade två gånger för han tyckte de va jobbit tror jag. Men annars va allt bra o han hade bra go i galoppen till o mellan hindrena. Min sits o överliv va som de ska i dag inget dyk ner på halsen alls, det gilla vi massor hi hi. Hade inga sporrar heller för han tål inte domm när han fäller, blir sååå känslig o får värsta skaven in på bara skinner! Satt o kolla alla tävlingar vi ska åka på under året med på vägen, så finns de vissa som e frågetäcken på för propparna inte kommit ut. Så vi får se vart efter på dom om de e några bra klasser eller ej. 

I morn e man ledig o ska va stalldräng hela dagen typ, men ska ju va o tatta mig kl 16 så till 15 får de bara bli. Micke kommer o sätter nya skor med så blire lite jogging i form av longering för de fyrbenta.

Såg att våran Linn inte fått komma hem ännu =( Fasen skulle ha kommit hem i torsdags egentligen, men nu får vi se om hon ens kommer hem tillsvi ska till Stockholm på lördag!? Tänker på dig gumman hoppas du inte ar de alllt för träligt. Kramar till dig <3
Åter i morn med ny uppdatering om mitt liv.  

Systrarna ex o kex, hi hi

Kommentarer
Postat av: Anna J

Hahaha, känner igen mig på bilden......nästan hemma hos mej :-)

2010-04-21 @ 10:42:13
Postat av: Johanna

japp de stämmer,skritta förbi er men ingen hemma.

2010-04-21 @ 18:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0