Sharpman, Ikea o Hööks

Idag lördag hade vi utsläpp o återbesök med antons sadel på sharpman som stog på schemat. Vi hann göra allt klart i stallet o villma blev longerad innan vi stack. Vi åkte lite tidigare så vi kunde gå en sväng på sharpman innan vi hade tid till sadeln, så kunde vi sticka direkt om de inte va nån padd jag behövde. Men som jag trodde åkte den bak lite när man hoppar, så deras råd va att jag skulle ha en brösta när jag hoppade iaf. På backen ligger den jätte bra sa dom, men skulle byta till min vanliga fårskinspadd men då utan några ilägg. Så det känns kanoners o veta att den ligger som den ska o han känns fräsh.
på vägen hem blev det ett stopp på Hööks o Ikea, första gången man gått i ridkläder på Ikea hhahah!
På hööks va de bara syss som handlade ett nytt träns till Villmisen. Så på ikea blev det 6 nya asietter o 6 stora talltikar, Ogge kom ju på att vi hade så några så va lika bra o köpa några till. För i huset kommer de bli att man kör diskmaskinen i onödan annars om vi inte hade haft ett par till.

Nu väntar jag på att Ogge ska komma hem efter o vart ute i huset hela dagen, så jag får höra vad kvällens planer är. Åter i morgon. Kram alla vänner

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill se bilder =) Så nyfiken ju!

Kram från andra sidan klotet

2010-04-11 @ 11:35:24
Postat av: Jenny med familj

Hihi Ikea i ridkläder, det är inte fel ;)

Ja man diskar rätt mycket i diskmaskinen kan jag lova så det går åt..

Ngt som går åt mycket är smörknivar och osthyvlar ;)

2010-04-12 @ 22:04:18
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0