THE LAST BOUNCE!

Nu e man hemma från Stockholm igen efter en toppen helg! Vi har haft de sååå bra o roligt har de vart. Blev en del shopping med men inte överdrivet denna gång typ 1000 spänn kanske bra av?!?! Blev ett linne från kappahl med rosor på lite sommrigt, ett leopardlinne från gina, ett par sommar/party skor från din sko o ett par jeans från vila. Fick även en plånbok av LINN som hon köpte när hon va fast i manchester. Hade sett en i London som va lika dan men jag hitta aldrig tillbaka tll den butiken så de blidde ingen då, så tack tack Linnsan för den =)
På kvällen gick vi ut o åt oxfileplanka o drack ett glas vi till, köttet va sjukt mört o fint smaka underbart. Så begav vi oss till globen för o se THE LAST BOUNCE kl 20.00-23.00 typ. HELT OUTSTANDING!!!!! Det va så bra o vilket drag i hela globen lixom. Fattra inte att de kan hålla koll på alla danser o rörelser. Det va 300 dansare totalt i hela showen vilket bevisar hur stora o duktiga dom e, när de kan få från andra länder till o med.
Efter showen va de tillbax till vandrarhemmet o drinka lite inna man skulle ut på stan. Blev stureplan o Spy bar, vilket va en STOR BESVIKELSE, så litet o trångt plus att de va asa dålig musik o konstigt folk. Så tyvärr gick vi hem tidigt redan vid 3 typ för vi hade tråkigt o de va inge drag alls påt. När vi givk ut va de fullt med folk som köade för o komma in kl TRE på natten hallå?!?!?!
Idag va vi en runda på stan med o åt lunch innan vi stac hem till Norrkan igen. Idag handla jag inge så de va duktigt av mig.

Vi va hemma redan vid halv 4 så jag stack till stallet o red en sväng för Ogge inte hunnit komma hem ännu. Vi hade våran bil förresten till stockholm o på vägen hem inne i stan märkte jag at de klonka lite i vänster fram nån stans, så Ogge fick kolla på de när jag kommit hem med bilen. Dert visade sig att 2 av 5 mutrar i däcket satt LÖST! Kul de känns då när man bytte däcken på firma lixom, inge bra alls va bara rena turen att de inte hände nått.

Fler bilder finns uppe på fejjan
Kram på er mina vänner o stort tack för denna helg o även till OGGE som slitit ute i huset när jag roat mig <3











Kommentarer
Postat av: Zanny

phew...tur att det inte hände ngt!

2010-04-25 @ 19:17:56
Postat av: Monica

låter som ni haft det toppen =) "OUTSLANDING" ;) hihi, du är allt rätt snabb på fingrarna när du skriver =)

2010-04-25 @ 20:33:01
URL: http://monicamercury.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej gumman!



Oj, vad roligt ni verkar ha haft!

Den där showen hade jag oxå velar se...



Grymt snygga grejjer du shoppat. Vill ha plånkan! =)

Hoppas allt är bra med er.



Pöss

2010-04-25 @ 21:07:24
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0