FREDAG

Igår orka jag inte blogga för de blev så sent. Men de ända som hände va typ att Anon fick laser o va hur fin som helst. Bara två små späningar som gick bort direkt under behandlingen så de va ju bra. Hade hoppats att de inte skulle vara något men man vet aldrig, kan ju va hur fin som helst i ridningen ändå.

Idag vare kortis på jobbet 7-16 NIIIICE. Åkte till stallet efteråt o klippte Anton panton så man kan hålla han lite renare, nu har han vart förjävlig rent ut sagt. Han rullar sig ju i hagen varje jävla dag o de e inge roligt alls o borsta lera varje dag innan man ska rida. Jag red bara lite jogging på vägarna i dag förresten för han va ju så fin igår så jag tror inte de va nån fara o bara trava lite i dag. Syss kom ut senare o red en sväng ensam så stack jag hemåt. Ville komma hem lite skapligt med så jag kunde äta mat o så med Ogge, har blivit så dåligt med det nu denna vecka.
I morgon ska vi rida ute för mammi e på konference med jobbet så har inge val lixom, men de får bli så inge annat. Vi ska även byta hage på dom i morgon så de får gå på vallen tack vare hans hov så den kanske kan få vila lite iaf o växa ifatt. 

I morgon e man ledig o då ska de klyvas ved inför vintern, ännu mera ved hahha har ju inte så de räcker än. Det blir roligt för oss, men bara o göra inge o vänta på. Har bokat biljetter till Ladies Night med den 25 Septermber i himpa, ska bli intressant o se vad dom har o bjuda på. Vi tog De Luxe biljetten som e mat o fördrink. Hoppas de blir bra o att showen e asa bra, många säger att den e asa rolig.
Nu ska jag slappa vidre i soffan o smälta kvällens goda mat vi fick till, kanske årets sista grill vem vet ;P
Hörs i morn igen puss o kjam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0