Hoppat

Idag va vi o hoppade liten bana i ridhuset o vad roligt det e o iaf kunna hoppa lite. Blev ju bara 1 meter som  max tror jag två hinder. Övade bara på att ha en bra o jämn galopp mellan hindrena o ordning på alla grejor. anton känns asa fin o glad sådojjan verkar som sagt inte alls påverka honom, han bocka o styrde som han brukar kunna göra med =D Vi hade bara fem hinder o relaterat på tre linjer, så det va bra träning för mig känner jag. Har ju kommit av mig skapligt när jag inte kan träna o tävla något nu, men nu kändes de riktigt bra o syss va på mig som e liten höök när jag inte satt upp eller så hahha men det behöver jag. Kan gärna bli lite kutig mellan hindrena lixom.

Idag kom nya IKEA katalogen så nu ska den lusläsas =P hahha finns ju säkert lite nytt som inte kunde beställas på internet o så.
Jag har förrsten blivit en sån nörd som nu mera köper aftonbladets bilaga på tisdagarna för det e en hundbok som kommer nu som bilaga. Det e olika titlar o så så jag tänkte de kunde va lite intressant o läsa om hundar kan ju lixom inget typ!! Så kan de vara lite roliga att ha i bokhyllan som ska dit i vardagsrummet med som lite utfyllnad.

I morn e man ledig igen o då ska de fixas naglar, köpas nytt pälsglans, kanske ett par boots till Anton att ha i hagen o hämta ett par magnetskydd jag köpt av Kicki. Så fullt upp kan man säga så ska de motioneras hästar med o fixas i stallet.

Nu ska jag snart duscha o invänta min älskade Ogge som e ute på äventyr med Danne haahha, men den som väntar mest e nog iaf Mollan. Puss o kjam










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0