Ikea

I dag bar de som sagt av till Ikea för o fixa lite möbler o kolla in en dela annat med så klart.
Kom hem med lite smått o gott iaf men lite besviken på att hyllan vi ville ha till vardagsrummet inte fanns hemma. Men vi ska iaf beställa lite med hemkörning så den får komma med då hoppas jag. Hallen e iaf klar nu för vi hitta en möbel dit, kanske aningens för stor men men den får duga blev helt oki ändå.
Ska bara hitta en blomma eller nått liknande till nya möbeln sedan e jag mera nöjd, nu fick jag ta en prydnades grej så länge.

Har ridit min underbara ANTON i dag med wwiiee fortfarande wwiieee o asa bra känns han med. Red ett lite hårdare pass i dag på banan men mest lösgörande. Han skötte sig kanoners men lite lite bjudnng o motor i dag
bara, men de kanske kommer när han börjar ridas som vanligt igen. Nu ser vi fram emot nästa tävling o hoppas att de inte blir nått förhinder.

I morn kommer Carro o Robban till oss o grillar lite, så hooppas att de blir uppehåll då.
Badrummet ska fogas i morn med jjippii o sedsn ska bara grejerna dit!!! Längtar som fasen tills tvättmaskin o torktummlare e dit. Ogges pappa har gjort så himla bra jobb o slitit massa, speciellt denna vecka när han haft så himla ont i ryggen så han inte kunnat gå upprätt. Hoppas han vet hur glad jag e för hans hjälp!

C YA


Kommentarer
Postat av: Jenny med familj

ååå så fint!

2010-08-10 @ 21:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0