Kortis

Idag har jag vart i stallet en sväng o bara fixat allt till syss nu i eftermiddag. Skulle ha ridit en joggingtur men vädret fick mig att lägga ner det. Brukar inte va så bang när de gäller vädret men de bara vräkte ner o allt blir ju så himla jobbit då=/  All utrustning ska smörjas upp direkt för att de inte ska bli så stelt. Så va ju hästarna redan helt genomsura när jag kom o jag gillar inte o lägag på sadel på en blöt häst heller. Så helt enkelt sket jag it hahah.

Hem o donade lite städade en sväng med, hann även o plockla undan lite skit som låg o drällde. Konstigt de där att man alltid lyckas lägga saker på ställen där de inte ska vara, det kan ligga där så länge o de där länge blir LÄNGE =P

Mollan har inte vart ute speciellt mycket i dag o de märks på henne för hon blir så deppig o bara ligger på golvet o kollar med bambiögon på en. Så blev de ännu värre när Ogge åkte med för hon e ju Ogges svans nu mera hi hi.

Snart kommer Sara o Adde till oss o i kväll blire taco o lite dricka, eller aa lite o lite kan nog bli en del tror jag om jag känner min gubbe o Adde rätt. Men tyvärr ska jag va i stan 9.00 i morn o fixa mina naglar, blir en tidig påfyllning för hon ska på semster. Känner att jag inte kommer klara 6 veckor brukar bara funka 4 typ, så lika bra o lägga på lite så de e på säkra sidan.

Ha en trevlig kväll mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0