Söndag

Idag har jag skrittat min lille pålle igen, han känns fortfarande fräsh PEPPAR PEPPAR =)
Ogge o jag har även klyvit lite ved o inte gjort ett skit mera här hemma. Så jag e skapligt rastlös kan jag säga. Går ju in på 4de o SISTA semester veckan i morn med så nu ska saker o ting ske om de ska hända nått!

Ogge har iaf gjort våra gamla korgar som vi hade på hatthyllan till kan ni gissa.... SVARTA o gamla hatthyllan med blev svart tills vi hittar en ny. Mycket gammalt som blir nytt hos oss men det e roligt att man kan göra saker nya med hjälp av lite färg.

I morn kommer Sara o Adde till oss o ska äta, dricka o umgås lite. Ska bli roligt o bara va på kvällen så får vi hoppas att de inte kommer så mycket regn så vi kan grilla lite, annars kanske de blir lite tacos eller nått gött.

C YA







Kommentarer
Postat av: Jenny med familj

Jättefint!

2010-08-05 @ 20:36:34
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0