Två dagar

Igår hade vi inventering så jag hade inte tid med min kära blogg då, så nu blir de uppdate för två dagar.
Igår va jag iaf på jobbet o sedan blidde de stallet för att rida en snabbis o fixa allt. Hem o äta mat, duscha o byta bil fick äran att åke finbilen hi hi. Vi va klara kl 00 faktiskt på jobbet dom jag trodde så jag va hemma o i säng kl 00.40, så de blev inte många timmar sömn direkt men men.

Igår provade jag magnetskydden jag köpte förresten o dom passa perffa =D Klippte även sönder ett nosludd o satte på remmarna på Antons boots, för nu mera har han det på sig hela tiden inne som ute för o skydda hoven. Igår började jag även med hans nya pulver till hovarna så nu håller jag tummarna som f****n kan jag säga. 

Idag har jag haft en till början SEG dag men två Burn gjorde susen o man piggnade till vart efter så flöt de på bra. Stack till stallet när jag slutat o syss red Anton i dag medans jag longerade Villmen lite. Det e meningen att Villma ska trappa ner nu o vart efter gå i pension med, känns konstigt men bättre o sluta när hon e fin o inte när hon börjar gå dåligt o bli knackig, hon ska iaf vara kvar hos oss o de känns så himla bra. Syss red Anton så himla bra o han va fin som fasen hahha de va ju ovanligt INTE, jag som alltid berömmer min lilla pålle. Men tänkte de va lika bra att hon hoppar på han så fort som möjligt när de ändå e bestämt att hon ska ta honom. Jag ska med ha en häst o de kommer jag skriva mera om nån annan gång när allt e klart.  
 
Imorn e man ledig igen o de finns redan massa planer b la storhandling o hämntning av våra duschdörrar ÄNTLIGEN har de kommit. Bara ikealasset som ska komma med då =)

Slänger ut lite bilder från igår. C YA


Bästa pälsganset ÖB 60 KR


Snyggaste dojjan =P


Framskydd


Bakskydd


Nya pulvret som de finnns HÖGA förväntningar på


Morgonpromenad hemma hos oss






Snygggingen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0