Dålig uppdatering

för jag inte haft nått o skriva känns de som. Fick ett pris på bilen här om dagen iaf o de känndes så där men men bara ta det o se glad ut. Ska iaf plocka av de nya vinterdäcken som va på, blir ju bara tre men det e pengar som man ger bort annars. 
Så nu ska vi bara hitta en LIKVÄRDIG bil som de säger, bara att de e 10 papp dyrare än våran o de finns bara EN i hela sverige på blocket. Den andra som försäkringsgubben tyckte vi skulle köpa e faan vit inredning o de går FETBORT!!!

Annars har de inte hänt så mycket i mitt liv, va o red en sväng i ridhuste i kväll. SNÄLLA MAMMA som skjudsade oss, de ska ju få vila helgen för jag jobbar så de va lagom o rida lite jogging i dag. 
Conny skötte sig bra o vi tog av grammanen som prov, han va mycket mera avslappnad då i nacken så de blir nog utan härdan efter =D

Vet inte riktigt vad jag ska skriva i in blogg, känns som jag alltid skriver om mina hästar o vad jag gjort på dagarna?!?!? Vet inte vad folk vill se eller veta ju?!??!

I helgen ska jag iaf bo på jobbet 7.30-18.15 båda dagarna =) I övrigt så har jag ätit DONKAN TVÅ ggr IDAG o de känns..... aaa inge bra iaf men men man e ju inte 100 panner tung så va faan. På söndag blir man gammal o grå förresten, shit vad tiden går fort!!!! 
Ne nu ska jag ladda inför morgondagen under täcket, see ya!!!






'


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan nu skriva efter den där listan som alla gör.. !!

2010-12-11 @ 08:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0