Inte våran månad

december INTE!!!!

Fasen vill bara att de ska bli nytt år o alla motgångar ska dra nån stans.
Hästisarna får nog vila denna vecka som de ser ut nu iaf, kanske nån tur ute om vädret e bra i mellandagarna=)
Jag e ju bara ledig fredag-söndag sedan e de påt igen på måndagen o köra gärnet.

Den 15-16 januari ska Conny få sin första hoppträning en tvådagars kurs till o med =) hopppas han sköter sig bra o gör framsteg även då!!

Vilken NÖRD jag har blivit sedan min nya älskling kom till mig, heeellllttt sjukt hi hi. Kollar fejjan, bloggar, e på msn mm mm typ HEELAAAA tiden känns de som. Men gud va nice de e! Tack igen min Ogge älskling, du e mitt allt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0