Alla hjärtansdag

Ja det  e just vad det e Alla hjärtansdag, lite för överskattat för mig men men. Ser alla springer runt med blommor, chocklad o nallar hit o dit. Vaddå en dag liksom inge märkverdigt med det, inget vi firar iaf. Visst skulle de va lite roligt o komma hem till en fet bukett med rosor men men sådan e inte min lilla plutt, får hålla till godo med annat han e bra på =) Puss puss till dig sötisen. 
Jag har jobbat till fem i dag sedan kom jag hem o hitta Ogge i morgonrocken liggandes i soffan o kollar på hans nya favvoprogram Vampire Diaries, som han visst fixat 14 avsnitt av =) Roligt att han gillar sådana övernaturliga serier. Nästan så jag klassar den som tjejserie oxå för den delen hihi.

Nu står iaf maten i ugnen, kycklingfile fylld med mozarella inlindad i bacon något jag bara kom på när jag va på jobbet o så pasta till det. Åt något liknanade på nyår 08 så hoppas att de här blir lika bra, tänkte bara böanda creamfridge o sweetchili sås till. Köpte även blåbärspaj o vaniljvisp till efterätt, lite mys iaf på <3ans dagen.

Jobbdagen va jävigt stressig o massor o göra som vanligt, satt typ på tre kassor heeela tiden =( Det va tom en tid vi satt på tre o korgarna va i taket o ingen som kunde köra ner köerna eller ta korgarna för den delen. Men så kan de va man måste ju få sin rast liksom!

Det blev ingen ridning i dag för syss o Tim skulle handla o fixa plus att de inte ens va hemma i norrkan vid haöv sex, s vi sket it. Det blev visst ingen Danne träning på tisdag för vi va för några =( Vilket skit hoppas att de blir nått i framtiden annars får vi se om vi kan komma in för Danne någon annan stans.
Mamma fick ta insläpp av alla hästarna idag eftersom syss o jag inte kunde, men de hade gått bra o allt va fixat inför kvällen. Tack mammsen o pappsen säkert med, han brukar hålla henne sällskap på tisdagarn o nu med.


SEE YA


Kommentarer
Postat av: Jenny med familj

MMmmmm det lät gott =)

2010-02-14 @ 21:13:26
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0