Fettisdagen o massa semlor....

Har just ätit lite macka, juice o två ägg till kvällsmat, brukar inte bli nåon matlaging på tisdagarna eftersom jag alltid e ledig onzdan. va ut o red en sväng med syss i dag o de va lika galna som vanligt våra älskade djur.

Idag e de ju semledagen o de betyder att jag fick fixa beställningen av semlor till jobbet, förra året sålde vi 200
2-pack så tänkte att med våran ökning kanske de skullle gå med 300 detta år. Men de va fasen segt asså får se hur mycket de blev kvar i morn, på tordag när jag kommer till jobbet. Men men kan ju inte va bäst på allt liksom. 

I morn e de onzda igen, vad snabbt de går då veckorna bara susar förbi liksom =) Så snart e de sommar igen o man kan sitta i trägårn o grilla jiiipppiii vilken känsla!!!  Aaa kanske inte så nära med sommar men man kan väl få drömma sig bort ett tag iaf, vill bara bli av med denna jävla snö rent ut sagt. Jag e så trött på snön nu så de finns inte vill ha barnmark, sol o 10 plus ungefär!! Det skulle vara lycka för mig just nu =)
Men den drömmen kommer ju inte slå in iaf så de e väl ige o längta till ändå. Hopppas på att en annan dröm kommer slå in denna vecka hi hi.

Nu e de inte långt kvar tills vi ska till Skandinavium =) Nästa torsdag bär de av med syss, mamms o Sussie ska bli sååå roligt. Hoppas på massa shopping som jag behöver o en rolig helg oxå för den delen.

Måste ta mig i kragen o boka en tid för tatuering e sååååå sugen, e ett år sedan jag gjorde min på benet nu ju. Det gjorde jag på House of pain o är jätte nöjd, mycket tack vare att han ritade den direkt på benet o jag fick bestämma några saker med =)





SEE YA


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vilken fin! :)

2010-02-17 @ 21:10:33
URL: http://linneasofiaaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

tack tack Linnéa =)

2010-02-18 @ 19:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0