Framme i götet =D

Nu e vi äntligen framme i götelaborg. Sitter på vandrarhemmet o har lånat sussies data o kollar fejjan o bloggar en snabbis. Vägen hit va inge vidare så vi höll bara 90 km som högst ett tag, men senare flöt de på tror jag. Jag e ju inte så kry så de blev mycket sovande för mig ett tag sista biten. Men hoppas att de blir bättre med min förkylning o halsonta. stannade även en sväng i jönköping  på donken hhaha ovanligt med donken då INTE =)
I morn ska vi shoppa o kolla på massa roliga hoppningar, ser verkligen frm emot det!

men ville bara skriva ett snabbt inlägg. Så kanske kan höras i morn igen. Kjam Kjam

Kommentarer
Postat av: Tess

Hoppas ni får trevligt!



Krams

2010-02-26 @ 19:32:31
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0