Fredag i morn.........

Sitter o slappar i soffan efter o ha ätit fiskpinnar, potatismos o kalla ärtor mmm gött gött vare =)
Va ute en sväng i stallet o fixade lite flrut, syss va ute o red en snabbis innan hon skulle fixa sina naglar. Så jag lovade att jag kunde fixa klat allt när jag slutat jobbet.

Det va i övrigt en helt normal dag med massa o göra på jobbet o lite man kort oxå för ovanlighetens skull =/ Så man får jobba häcken av sig! Men nog gnällt om de!

I morn e de iaf fredag o de ska bli skönt o va ledig på lördag o jobba söndagen. På lördag ska jag till Moncan o Sanna ska oxå joina oss. Blir lite käk, melodifestival o skitsnack ska bli asa trevligt verkligen. Linn e ju i THAILAND den lilla rakarn o Carro ska flytta så de kunde inte va med denna gång =( Men de blir ju flera gånger hoppas jag. Så de bästa på en fredagkväll SOLSIDAN så klart gilar den som faan!!!!

Fick sådan lust o kolla inrednig o sånt nu,kanske ska kolla internet lite o se om man kan hitta nått fint. Blir ju trots allt lite aktuellt med det vart efter =)
Ska glo på lite bloggar o nörda på fejjan sedan blir suchen o sängen.

SEE YA




Kommentarer
Postat av: Jenny med familj

Kul å hittat till din blogg =)

Inredning är roligt att titta på men svårt att bestämma vad man ska ha..

Är det klart med huset nu?

Nu har jag lagt ut fler bilder på huset.. Före och efter, ler..

Källaren o vinden är fortfarande kvar men det får bli om några år.. Hihi nu ska vi pusta ut lite o börja fixa utvändigt i sommar..

Har du nån bild på ert hus/gård? Är nyfiken..

Kram

2010-02-12 @ 12:17:25
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej de e tyvärr inte klart ännu. men nästa vecka kanske de blir =) Nej jag har ju inte det han inte tagit bått när vi vart där. Men massa o fixa så inte så mycket o se ännu ;)

2010-02-12 @ 18:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0