Hemma i norrkan igen

Nu sitter man åter hemma i soffan med den älskade datan i knät! Har stolt visat upp alla inköp jag gjort för Ogge o han blev glad för sina 21 par strumpor o ett underställ som han fick. hans gamla långkalsonger klippte de ju sönder på akuten så de va perfekt att de sålde sådana på mässan. Idag köpte jag fatkiskt ett underställ till mig med o en ljusrosa goretex jacka. Vi fick även ett varsitt regntäcke som man kan ha på tävling av mamma o ett par nya sporrar till Erica.

Denna helg har vart såå himla rolig med massa hoppning o massa shopping, gilla gilla säger jag bara.
Vandrarhemmet va helt oki oxå faktiskt, bara sängarna som gjort att vi alla fått ont i nackan. Men de finns ju tyvärr ingen annledning o ha ett hotellrum för dyra pengar när man bara sover där lixom.

Va väldigt skönt o komma hem o även se att Ogge kan halta fram utan kryckorna o ser väldigt pigg ut =D Hoppas han kan komma igång med jobbet denna vecka så han slipper sitta hemma mera nu.

I morn e de jobb igen så jag hoppas att min förkylning släpper lite tills dess, för så mycket nässpray som jag knarkat denna helg e helt sjukt! Men i morse va ja markant svullen över näsan iaf så kanske att de börjar släppa. Fick ett glädjebesked idag iaf som jag kan leva på läääänge så nu finns de mycket o se fram emot hoppas jag.
Tack mamma, syster o Sussie för denna orförglömliga helg. Hoppas vi kan göra om det igen!  

Ove and out see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0