Ledig onzda

                                                                      



Passar på o skriva en lite trudilutt när köttfärsen tinar i micron som sedan ska bli köttfärssås e planen.
Kom ganska nyss hem efter o ha vart o klippt Ogge aa asså han kan gå själv men jag följde med för jag skulle få nytt balsam av syss. Jag har tjatat på Ogge i säkert tre veckor nu så de va asen på tiden att de blev klippt.

Annars i dag har jag vart ledig vilket började med att jag fick gå upp 8 i morse för grannarna hörs så mycket så jag kunde inte somna om igen. Så blev de o se klart Sommaren med Göran som jag bara såg en timme innan jag somnade i söndags. Efter de satt jag ett tag på fejjan o lite bloggar sedan va de bara o knalla iväg till Ogges jobb o hämta bilen, Nu mera behöver han inte lämna nyckeln så jag kommer åt den för vi har ju två nycklar igen, skönt skönt o ännu skönare e att JAG inte hade bort den ena. Vilet resulterade i att de kostade 3000 spänn o få en nya o få båda omkodade, men som sagt de va inte jag som hade bort den =)
Åkte ut till stallet o red en sväng på båda hästarna, mockade, fixade allt foder o tog in resternade 4 hästar. Det e så roligt nu för Anton verkar ha fallit för Roxett massor, för han gnäggar som bara den efter henne o står vid hennes box o hänger oxå. Det e roligt att de fattat tycke för de andra härtarna oxå o inte e så ensamma bara dom två.

I morn jobb 6-18! Inte nått jag längtar till men men va ju bara 7-19 i tisdags så bara o köra lixom!!!!

SEE YA



Anton innan ridtuen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0